Trött & sleten

Några händelserika dagar har det ju varit. 
Men tisdagens bravader gick ju mycket bättre än förväntat & det va ju himmelskt härligt!!! :) 

I onsdags skulle jag upp på hästryggen igen, och helvete vilken fight vi hade jag och Pontiac. 
Men lyckligtvis så är ju jag minst lika enveten som han, så efter några stegringar i svin brant backe, en skallad Zara & en jävla massa bråk så gick han fint igen efter mycket hjälp från fina Jessica! 
Men jag skulle lura er om jag sa att jag inte vart lite skraj i uppförsbacken! ;)

Men på söndag tar vi nya tag! 

Nu ligger jag i sängen & det känns lite som att det ekar.. 
Konstigt nog?
Jag borde ju ändå va van över att sova själv och inte vänja mig så fort jag har haft sällskap. 
Men ibland vill inte hjärnan som jag helt enkelt! 

Imorgon ska jag packa väskorna och ta med lilleman och sova hos mina föräldrar, i mitt gamla flickrum 😍 
Vi drar till Kalmar tidigt på lördag morgon så då får jag lite extra hjälp med lilleman så jag hinner i ordning! 
Min älskade kusin har fyllt år så vi ska dit och fira henne! 
Och trots att det inte var så värst längesen dom va här så ska det bli sååååå skönt att få träffa dom igen! 
❤️ 

Nä, nu måste jag sova så jag orkar upp i tid med lilleman imorgon! 
Hejsan svejsan! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0