Natten är ung & jag ligger vaken

Hejsan hoppsan! 
tänk att mitt liv är lite av på toppen just för tillfället! 
Igår, igår kom den stora dagen då mitt körkort kom tillbaka till sin rätta ägare, alltså mig själv! 😄 
Jag va så glad att jag ville hjula in på Jula när vi va där! 
Alltså är det fritt fram för mig att köra bil nu! 
Vissa utav er tycker säkert att jag absolut inte är värd det & att hela systemet är dumt och ni får gärna tycka det! 
Jag tycker också att hela systemet är sjukt emellanåt, men självklart så är jag överlycklig över att jag fick en andra chans efter mitt oförlåtliga misstag! 

Jag är bara människa, och tro mig, jag kommer att ha med mig detta i mitt bagage ända ner i graven! 

Men, men, men va skönt det är att få snärta vissa på näsan! ☺️ 

Idag har jag tänkt att jag ska börja med något nytt här på bloggen!
Att ha en sak/person/händelse varje dag som är en Hiss & en Diss. 
Så vill ni upplysa mig om något att Hissa/Dissa så skicka gärna iväg en kommentar! 

Hiss 

Malin Steneros

Jag vill hissa min allra älskade vän, hon som trots alla mina utbrott och alla mina snedsteg & misstag fortfarande står stadigt vid min sida! 
Hon som alltid stöttar mig, glädjs åt mig & vägleder mig.
Hon är min klippa, min egna klippa i alla mina stormar!
Hon är den allra finaste och vackraste människa jag träffat.
Hon är omtänksam, givmild & fantastisk!
Hon är så fantastisk att om jag någonsin fick för mig att sälja henne så skulle jag kunna begära miljoner triljoner! 
Men glöm det, för jag är hellre fattig och har henne kvar! ❤️ 
Jag är så stolt & så glad över att ha henne vid min sida!



Diss

Avundsjuka 

Det värsta jag vet är när människor aldrig kan vara glada för andras lycka.
Man borde glädjas med människor mer som får lycka och välgång i livet än att genast prata skit & hitta på egna saker om varför & hur denna människa får lycka. 
Svenskar är den mest avundsjuka sorten & kan aldrig glädjas med andra.
Glädj dig åt andras lycka så kommer din också med tiden! 


Nu säger jag Tack & hej för mig ikväll! 
Godnatt på er alla fina! 
❤️








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0