Morgonkvisten

Min älskade unge har börjat sova lite längre på morgonen och det känns faktiskt helt underbart! 
Hoppas bara det håller i sig nu :) 
Idag är det onsdag igen & veckorna nästan flyger förbi! 
Snart är han 1,5 år min stora kille? 
Det känns inte som att det va längesen jag låg inne på förlossningen och tittade på honom för första gången. 
Han pratar mer än dom flesta barnen just nu och sätter ihop meningar som hejsan. 
Det allra roligaste tycker han är att härma allt vi i hans omgivning säger! :) 
Han springer runt som en huligan från morgon och kväll och vi har lite smått börjat med pottan(mer som en kul lek) 
Och han gillar det! 
Han är en utav dom artigaste ungarna jag träffat(kanske för att han är min egen?) 
Men han tackar alltid för maten, säger förlåt när han gjort fel och hjälper oftast till att städa upp leksakerna när man mer honom 💕 

Nu ska jag snart gå in och väcka honom då han ska iväg till dagis idag och jag ska iväg och söka utbildningsplats.
Jag har sökt till Handels i Skövde och jag ser verkligen fram emot att börja, om jag tar mig in!
Utbildningen består av 80% utbildning ute på ett företag & 20% skoltid. 
Och jag känner att detta skulle passa mig perfekt till start innan jag sätter igång med att starta mitt egna företag som jag drömmer om! 
Så idag håller jag tummarna för mig själv! ✊ 

Ikväll ska jag till stallet igen och i söndags gick vi jätte fint ihop jag och pontiac! 
Iaf om man jämnför med förra onsdagen då vi hade en konflikt i stort sett hela uteritten! 😜 
Hoppas bara att det blir uppehåll! 

Nu ska jag orka kliva upp ur sängen då jag som vanligt la mig sent igår. 
Men det är det värt när man får umgås med en så härlig människa 😍 



Btw så trillade min älskade unge igår och fick sitt första näseblod och spräckt läpp 😢 stackars älskling 💋
Tur jag hade min fina vän Malin här tidigare på kvällen som kunde hjälpa mig, då jag har en tendens till att bli alldeles för blödig ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0