Lördag hela veckan

Hiss

Idag är det crusing i Tidaholm, och det är hiss för mig! 
Massa raggarbilar och min mamma och hennes underbara dansvänner dansar på torget! :) 
Jag älskar raggarbilar & får en viss skön känsla av raggarmusik! 
Det känns liksom som sommar på något sätt! 
👍

Diss 

I stil med detta så tänker jag dissa blöjjraggare! 
Såna som egentligen tror att dom är raggare fast egentligen inte, visar räva & bara är ute efter att förstöra! 
Det går fett bort! 
👎



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0