Hoppla hoppla

Under tiden idag smet jag iväg till Hjo en sväng och hälsade på min älskade gravida vän! 💕 
Kidnappade med henne en sväng till Tidaholm för att gå på stan en sväng med min älskade mamma 😍 
Efter det åt vi lunch innan jag körde hem henne och sen hämtade jag lillgangstern på dagis! 👍 

När vi kom hem plockade jag iordning lite innan det va dags att hoppa i ridkläderna och dra till stallet! 
Och Gud va nöjd jag va efter ridningen, Pontiac gick som en klocka(dock inte utan försök av att få av mig) men vi kommer ifrån det med förhoppningsvis! 

Nu ska jag lägga mig efter en lång dusch och promenad! 😍 

Godnatt på er! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0