Han är MIN

Ser på min son & ser lyckan han har i sina ögon när han ser mig.
Och då slår det mig, han är MIN! 
Min egna unge! 
Min älskade huligan.
Min goa gangster! 
Jag kämpar för hans skull.
Han är mitt liv!
Han kommer att göra misstag i livet & han kommer att få kämpa.
Och jag kommer alltid att stötta honom, alltid stå bakom honom, tills den dagen jag blir nergrävd! 
Jag älskar han högre än något annat & ingen kommer någonsin att kunna ta hans plats! 
❤️ 

Nu kör vi vidare på hiss & diss

Hiss

Mammarollen.
Att få vara mamma måste va den finaste titeln som finns.
Vi som kvinnor är ganska otroliga individer som i 9 månader går och har en inneboende i magen.
Vi producerar deras mat & vi är i stortsett det enda våra barn behöver deras första tid.
Och dessutom är det med våran kraft och kämpaglöd som vi ger dom en chans ut i livet. 
Och fler kvinnor väljer tillochmed att föda flera gånger även om man kommer ihåg smärtan!
Underbar känsla ❤️ 

Lyssna gärna & njut av denna låt!
Albin - Din soldat

Diss

Trösklar.
Ja, helt jävla seriöst?
Varför har dom uppfunnit dom? 
Vad gör dom för funktion egentligen förutom att man varenda jävla dag 
slår sig på dom..
Jag tål dom inte, och när jag bygger hus så ska jag inte ha en enda tröskel så långt ögat kan nå!
💪




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0