Det har gått för långt

Alla lögner och anklagelser börjar ta död på mig som människa! 
Jag är så trött på att höra folk säga vad jag gör & vad jag inte gör. 
Jag är den ENDA som vet vad jag gör & tro mig en utav dom sakerna är INTE att neka min sons pappa deras umgänge! 
Jag förstår precis vem detta påstående kommer ifrån men jag är så jävla trött på att man som människa ska trycka ner andra för att få sig själv att se bättre ut i mängden! 
Och att folk är så jävla lättlurade att dom sprider det vidare. 
Jag har gett folk runt omkring eliiah chanser att ha honom i deras liv, för MÅNGA gånger, men många utav dom har uppenbarligen inte tagit vara på dom. 

Men hur i helvete kan det va mitt fel att min son inte träffar sin pappa när det är han som inte dyker upp? 
Hur i helvete kan det va fel av mig att inte vilja utsätta mig själv eller att min son ser när jag blir nertryckt som människa av en människa som han ska se upp till?! 
Hur i helvete kan det va mitt fel att hans pappa knappt funnits med i bilden av egen vilja. (Enligt mig finns det ingen förklaring till det som kan vara godkänd)
Hur i helvete är NI rätt personer att dömma mig som mamma & som individ?
Ni har inte en jävla aning om vad som hänt innanför mina väggar, inte heller vad jag får utstå varje gång det inte blir som vissa vill. 

Så snälla visa mig & min son respekten nog att sluta prata om oss. 
Har ni inte mer intressanta liv själva så snälla skaffa er det. 

Jag har tagit nog med skit nu & denna gången så tänker jag inte ta eran skit. 
Blir det krig så är jag redo att kämpa för min son, hur många som än står emot mig! 

Så ett stort fuck you till er som tror er veta mer än vad ni vet! 
Och dessutom borde ni som sägs känna mig skämmas som går vidare med detta falska påstående! 
Allt kommer fram!
👊 

Your all i need ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0