Det går alldeles för fort

Ja, som rubriken lyder så tycker jag att tiden går alldeles för fort! 
Min lilla kille känns helt plötsligt 
så himla stor. 
Han pratar som bara hejsan och talet blir bara renare och renare. 
Idag sa han Eliiah vill ha smörgås & kissen äter också mat👍 
Varje kväll säger han eliiah älskar mamma och det värmer i hela kroppen att höra han använda dom orden! 
Vi har också äntligen hittat något att byta ut babysittern emot, (han älskar den) så nu har min älskade mormor köpt en "gungstol" från Ikea som han sitter framför tvn i nu & han känns så stor ❤️ 
På dagis säger dom att han pratar mer än dom flesta barnen i denna ålder & på torsdag ska jag på första mötet för att se hur det går för honom 😘 

Jag vet inte vad jag skulle göra utan min älskade unge! Förmodligen gå under.. 
Och tro mig, ingen människa i världen skulle kunna ta hans plats ❤️ 
Finns ingen kärlek i världen som skulle slå våran! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0