Bött ä gött

Det blev en hellyckad städad kväll igår! 
Jag & min partner in crime Emlan va på förfest först innan vi drog vidare för uppenbarlig besvikelse, elle ah, iaf jag 😜 
Illa när man förväntat sig himmel & får skit. 
Men det gick över, skulle hem & insåg då att jag tappat min nyckel.. 
Så jävla typiskt! 
Men fick tag i Emelie så hon mötte upp mig vid pizzan, där kunde vi ju självklart inte motstå flöt.
Så vi köpte varsin pizza och tryckte i oss på vägen hem till henne. 
Kändes dock rätt underligt att dela en 1,20 säng med henne, det va ju som sagt ett tag sen 😂 
Men det gick bra!

Nu ligger jag fortfarande i hennes säng & degar medans min mamma och mormor har med sig huliganen i Skövde! 
Saknar han som tusan nu 😍❤️ 

Men jag ska ut och ta en cigg nu & passa på att vila :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0