Biljävel

Happ, påväg in på Ica parkeringen så gick ju självklart min yttre drivknut på bilen sönder, så där stod vi som två fån jag och emlan, folk tutade och hytte med näven och skit. Men vad fan skulle vi göra då?? 
Bilen gick ju inte att få framåt?
Tillslut kliver två karlar ut för att hjälpa oss att få bort bilen. 
Visar iaf att det finns lite hopp och mänskligheten :) 

Nu är det bara lagningen kvar så jag kan glida i finåket igen! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0