Skratta bäst som skrattar sist

Det finns så mycket folk i den här staden som inte gillar mig & tro mig, dom flesta av er gillar inte jag heller :)
Skillnaden på oss är att jag har stake nog att stå för det i vilket sammanhang som helst till skillnad från er som bara kan skriva om skiten på fb! 

Och tro mig, jag kommer snärta er så hårt på näsan att blodet inte kommer att sluta rinna!
Och jag ska le med hela ansiktet under tiden ;) 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0