Läggdags för längesen

Jag är såååå trött, och det har jag varit sen 14 tiden idag! Och ändå är jag inte i säng förens nu! 😜 
Det blev tidig uppstigning idag då vi skulle bege oss mot Habo för "familjedag". Klockan nio åkte vi och hämtade mina syskonbarn och fortsatte mot mina föräldrar för att sen dra vidare mot Habo! 
Där blev det lite shopping, ansiktsmålning, hamburgeätande och sockervadd! 
Efter det tog vi oss tillbaka till landet där jag för första gången körde runt Eliiah på min fars gräsklippare som enligt lilleman är en traktor som han älskar att åka på. :) 

När vi äntligen kom hem igen så stannade hulliganen hemma med A medans jag gick fram och solade! 

Nu ska jag sova iaf, hoppas alla får en bra lördags, snart söndag! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0