Igen och igen

Ännu en kväll i soffan.. 
Och kvällstankarna slåss med varandra. 
Ibland skulle jag bara vilja ha en off knapp.
Vi fick ta lilleman i vagnen ikväll för att få honom att somna, det har bara hänt en gång innan så jag klagar inte ❤️ 
Nu är jag så trött, men ändå lite smått rastlös typ! 😜 
Men sängen kallar då jag ska på möte med min advokat imorgon. 
Och min älskade mamma ska opereras! 
Så det blir en lång och tuff dag imorgon..

Men först ska lilleman lämnas på dagis vid 08. ❤️ 

Godnatt på er! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0