Godmorgon

Vaknade i ett ryck av att höra hostade och kväljningar från lillemans rum.. Sprang in då jag va rädd att han spydde, men som tur var så slapp vi det idag.. 
Han fick ta youhgurt i flaska och lägga sig med oss i sängen en stund. 
Men det passade inte för huliganen för han skulle upp. 
Så nu sitter jag och drar mig i soffan medans han springer runt och leker med allt han hittar :)
Idag ska vi upp till mina föräldrar igen då jag påbörjat att måla mina sj pallar spm ska bli min soffa på balkongen. 
Svarta ska dom bli men måste hitta vettiga dynor också, som ska vara gråa eller vita. :) 
Annars får jag sy egna! 

Nu ska jag byta bajsblöja på lillgangstern här och sen busar vi vidare! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatilleliiah.blogg.se

Hej! Jag är mamma till en liten huligankille på 16 månader. Här bloggar jag om livet som ung mamma & om mina åsikter och funderingar! Jag är en jävligt frispråkig människa som oftast är för ärlig. Men jag trivs i mitt eget sällskap och oftast i andras! Hoppas självklart att ni finner min blogg intressant & kikar in på mina otroligt fundersamma inlägg emellanåt. Hej :)

RSS 2.0